.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران؛ در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت. ‎

 

به گزارش شمال نیوز، متن کامل پیام استاندار مازندران به این شرح است:

                                           بسم ا... الرحمن الرحیم

  اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ  

محرم؛ سرفصلِ کتابِ حریت و آزادگی و ماهِ زیباترین شورِ دلدادگی و اوج تجلی عاشقی و دلبستگی شیعیان به آل الله و فرزندان پیامبر (ص)، ماه قیام، ایستادگی و ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان، آقااباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت است.

ماهی که حضرت امام حسین (ع) با قیام  و ایستادگی  در برابر دستگاه جور و بیداد، مکتب انسان ساز و حماسه جاودانه و سرخ عاشورا را بنیان نهاد  و درس بلند آزادگی و فداکاری و جانفشانی در مسیر صیانت از ارزش های الهی و انسانی را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم تعلیم داد.

کربلا و واقعه عاشورا برغم گذشت قرن ها، همچنان و همیشه زنده و پویاست و جان های شیفته را از منبع حیات بخش خود سیراب می کند.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به همه مسلمانان و جویندگان و پویندگان مسیر حریت و آزادگی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و مردم مومن، ولایتمدار و سوگوار مازندران تسلیت می گویم و انتظار دارم، عزاداران در این ایام؛ ضمن حفظ شور حسینی (ع) در عزاداری ها و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی و ادای نذروات خویش در قالب کمک های مومنانه، کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری نمایند. 

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.